sobota, 23 lutego 2013

Blog na P :)

Świadomość siebie rodzi się powoli, w bolesnym procesie podróży przez życie, ale nie tej poddającej się i biernej, a tej aktywnej i odważnej. Dobre życie wymaga dzielności, a dzielność domaga się odpowiedzialności. Życie to sprawdzian z miłowania, choć nie koniecznie daje nam szanse kochać i być kochanym.
A kiedy dostaliśmy w naszym życiu za mało miłości, jak znaleźć siłę i sens dla tej podróży?


O tym właśnie będzie ten blog...
Będzie dużo P !!!
Bo to będzie blog na Piątkę.
I będzie o Podróży w Poszukiwaniu Prawdy i Przebudzenia.
Będzie też o Przekopywaniu Podświadomości.
I o Przełamywaniu Paradygmatów...
I o Podtrzymywaniu Podupadających i Pobudzaniu Poszukujących...

a wszystko dla Piękniejszego życia !!!

A żeby nie było tak poważnie, to wierszyk na P:
dla Pobudzenia Późnego Popołudnia

**************************

dzisiaj zobaczyłem
temat na jaki piłem

bo wódeczka
jak każda fajna babeczka
jak służka dobrze wychowana
widzieć nie pozwalała
trudności, które się trafiają
jakby się w życiu należało
żeby tylko dobrze się składało
i tylko ciepło, miło było
i żeby nudno nam się żyło

dzisiaj ze smutkiem odkryłem
temat na jaki piłem

bo winko wieczorem
trącało humorem
i w sen się łatwiej zapadało
i szukać nie trzeba było
tego chłopca małego
którego się opuściło
żeby ciepło, miło
prosto i nudno się żyło

bez świadomości, że tyle miłości mamy
na ile kochać siebie damy
na ile wewnętrzne dziecko
do siebie dopuścimy
i przytulimy

dzisiaj z radością odkryłem
temat, na jaki piłem

picie skraca życie
ale czasem świat bez picia
nie nadaje się do życia




3 komentarze:

  1. A ja bym tak skomentował:

    Dopiero niedawno odkryłem,
    że tematy na które piłem
    nie warte były tego picia.
    Szkoda na to życia...

    Pozdrawiam
    Piotrek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale bez tematów odkrycia
      ciężko uwolnić się od picia :)

      Pozdrawiam OD Picia z dystansem i humorem,
      szczególnie w sobotę wieczorem :)

      Usuń
    2. Za to, gdy odkryte są już owe tematy
      - wystarczy pogłaskać kota i...
      napić się herbaty ;)

      Usuń